مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-06دانش

فارس من| آینده شغلی دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی چه می شود؟


بحث اشتغال بعد از تحصیل موضوعی است که همواره دغدغه جامعه دانشگاهی بوده است، از این رو برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار رسیدگی به وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی شدند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، موضوع ارتباط دانشگاه ها با صنعت، یکی از موضوعات مهم در حیطه کاری وزارت علوم و معاونت پژوهشی این وزارتخانه و بهبود و افزایش ارتباط دانشگاه با صنعت به معنای نفوذ دانش روز و دستاوردهای دانشگاه و دانشگاهیان در صنایع کشور است.

این موضوع همیشه مهم و مورد تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و سیاست های مختلفی برای این امردر وزارت علوم طراحی و اجرا شده است که از طرح فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت تا اهمیت و لحاظ شدن موضوع ارتباط با صنعت و داشتن قراردادها با صنایع در آیین نامه های مختلف اعضای هیات علمی شامل آیین نامه ترفیع و ارتقا و تبدیل وضعیت آن ها را دربرمی گیرد.

فارغ التحصیلان دانشگاه ها کجا مشغول به کار شوند؟ ؛ این سوالی است که همواره ذهن دانشجویان را درگیر خودش کرده است، که خب بعدش چه می شود؟ آیا بازار کار برای من دانشجو که 4 سال عمرم را پای درس گذاشته ام، فراهم می شود؟ حرف دانشجویان این است که دانشگاه مسیری را برای بعد از فارغ التحصیلی فراهم کند و همواره چتر حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آینده شغلی دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی چه می شود؟

فارس من| آینده شغلی دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی چه می شود؟